Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 3 juni 2011

Fredag

Fredag, strålande sol och varmt. Gött! Vet inte riktigt vad dagen kommer innehålla, hoppas på att kunna vara ute lite grann. Balkongen får duga tror jag. Robert ska spela innebandy idag så det blir väl att hålla sig hemma, orkar inte köra runt honom för att ha bilen. 

Thea och jag hade en bra kväll hos farmor och farfar. Hon blev tokledsen vid 21-tiden. Bara grät å grät, inget vi gjorde hjälpte. Efter ca 1 timme åkte vi hem hon och jag, såg framför mig hur jag skulle vagga henne hela natten. Men hon lugnade sig när vi väl kommit hem och lagt oss i sängen, så efter 30 minuter sov hon. 

Sötnöt

2 kommentarer:

  1. Vilka sötnötter, både Thea och du! Visade en bild på Thea för en granne idag. Hon tyckte Thea var så lik MIG!Thea som är så söt! Grannen ville nog bara vara artig...

    SvaraRadera
  2. Violet säger det ibland när hon träffar Thea, vissa dagar tycker hon att hon är väldigt lik dig.

    SvaraRadera