Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 9 juni 2011

Mobilproblem

Vi har ingen mobil till Thea ännu eftersom hon inte sovit i sin egen säng så mycket. Nu är det hög tid att hon börjar öva på det så nu ska jag köpa en mobil att sätta på spjälsängen. Det är ju inga problem att hitta en fin. Jollyroom.se hade massor av varianter. Trä, mjuka, djur, flygplan m.m. Men problemet är att jag skulle vilja ha en mobil över hennes skötbord också, men jag hittar inget fäste som funkar att fästa på bordet (det är ju en helt vanlig bordsskiva). Det verkar som de flesta fästen är gjorda för just spjälsäng men jag får väl klura på detta så får vi se om jag hittar någon fin lösning... Kom med tips om ni har något! Gillade denna mobil här under med kor och lamm (jag älskar svartvita bregott-kossor).

 

3 kommentarer:

  1. Går det inte att hänga från taket?

    SvaraRadera
  2. Vad tänker du ha för abonnemang och vilket märke på mobilen? Som du vet är jag lite mobilfreak. Men..är hon inte lite för liten om du måste fästa upp den!?

    SvaraRadera
  3. Johanna: Jo, det får bli från taket. Ville inte göra så först för jag ville inte spika i taket men inser att det inte finns någon annan lösning. Så det får bli så!

    Mamma: du och din fantastiska humor! :-)

    SvaraRadera