Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 13 juni 2011

Imponerad

En av de saker som jag haft lite ångest över är att Thea fortfarande sover mellan oss istället för i sin egen säng. Dessutom är vår säng bara 160 cm och börjar bli lite trång. Därför bestämde jag att nu ska jag traggla med henne. Så igår ställde jag hennes säng bredvid vår och la henne där. Hon var så trött från lördagen att hon somnade direkt vid kl 21. Men hon vaknade av och till några gånger innan hon somnade för natten runt 22.30. Kl 07.00 vaknade jag av henne första gången. Hela första natten i sin egen säng, och hon vaknade inte en enda gång! Vid 07 fick hon mat och sedan somnade vi om bredvid varandra i stora sängen till kl 10. Så himla trött tjej! Nu sover hon middag för andra gången idag, så sömn verkar behövas idag. Så glad att första försöket med sängen gick så bra, får hoppas det fortsätter så för det var underbart att kunna ligga nära Robert i sängen igen. Bilden är några veckor gammal, men passade till inlägget så det fick bli den :-)

1 kommentar: