Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 18 juni 2011

Men hallå?

Men seriöst, nu får det sluta vara höstväder! Visst, västkusten i all ära, men ibland blir jag så trött på detta väder. Det inte bara regnar, det blåser en himla massa på det också... Jag skulle behöva ge mina blommor på balkongen lite växtnäring men det hinner jag aldrig för det regnar hela tiden så jag kan aldrig vattna därute.

Vi har varit iväg en sväng nu och shoppat lite. Några nya leksaker att hänga i babysittern och gymmet, men tröttsamt att allt är så fruktansvärt dyrt. Såg något som jag fann ganska osmakligt i butiken. Man kunde köpa en ram och "tittlåda" i kombination (samma märke som den ram jag fick av jobbet där man kan göra avtryck att ha på ena sida och foto på andra) där du kunde ha det positiva gravtestet under fotot på ditt barn. Finns det dom som sparar? Jag fattar att det såklart är en stor grej, men tanken på att spara gravtestet har aldrig slagit mig faktiskt. Man har ju liksom kissat på den där stickan...

1 kommentar: