Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 9 juni 2011

Första besöket

Idag var första besöket på Öppna förskolan för mig och Thea. Vi var fyra stycken ur föräldragruppen som var där, plus en himla massa andra också såklart. På torsdagar är det för de minsta barnen och det var roligt att göra ett besök. Det sjöngs sånger och jag gjord hand - och fotavtryck på Thea. Fick ta med den hem redan idag så får den stå här hemma och torka. Annars hade jag fått vänta till hösten när de öppnar igen. Fick t.o.m. färg med hem så jag kan måla den när den torkat ordentligt. Avtrycken blev jättesöta, och hon sa knappt en pip trots att vi tryckte ner både hand och fot i trolldeg. Överhuvudtaget var hon en liten solstråle större delen av tiden där, tittade sig omkring, log och sög på sin hand. Nu är hon heeeelt slut och sover som en gris bredvid mig i soffan. Det tar på krafterna att vara social. Måste berömma personalen på ÖF. Engagerade, får en att känna sig välkommen och otroligt hjälpsamma! 

Imorgon är första dagen denna vecka utan planer. Sovmorgon (förhoppningsvis), slappardag med en promenad om vädret tillåter. Ska bli gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar