Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 2 mars 2013

Trött i kroppen!

Hade sovmorgon idag och masade mig upp vid 08-snåret. R skulle iväg för att vara flytthjälp, så efter frukost gick jag och Thea ut och träffade Valter & Jukkis. Vi gick till lekplatsen och tog sen en kopp kaffe. Efter lite lunch var det vilodags! Riktigt gott att sträcka ut sig på soffan när Thea sov, blundade för allt som behövdes göras och bara slappade. Det tog jag dock igen under eftermiddagen. Städat i princip hela huset, dammat & plockat. R har storhandlat så nu är allt fixat, så kan man ägna sig åt vad man vill imorn! Gött! Imorgon står shopping på schemat, ska bli kul att köpa lite nytt. Har bara ett par byxor som sitter okej nu (de börjar faktiskt bli för stora de med, men än går det an) så det behövs nytt! Dessutom ska jag iväg på personalfest om en vecka och lovat mig själv att unna mig något fint + en klippning (frisör bokad på onsdag) så jag hoppas jag hittar nåt glittrigt & snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar