Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 4 mars 2013

Stress & tårta

Puuh! Idag är egentligen min "lämna-dag" men då R skulle iväg pga jobbet och kom hem sent bytte vi så jag hämtade idag istället. Jag lämnar på måndagar av en anledning, vi har ofta mycket att göra på måndagar och jag har svårt att komma ifrån innan 15. Och idag var 3 personer borta vilket inte gjorde saken bättre. Stress, stress, stress! Men jag hann! (med en puls på 200)

Efter middagen gick jag och T till grannarna för att äta tårta då Jukkis fyller 29 år idag! Grattis gamle vän! (inser nu att jag känt Jukkis i snart 12 år). Herregud, vi blir 30 nästa år, kan inte riktigt greppa detta faktum (ej ålderskris, bara sjukt vad tiden gått fort). Hur som helst, tårtan var god, barnen fick leka och vuxna fick prata.

Skrattade för övrigt halvt ihjäl mig på väg ut genom dörren imorse. Vinkade hejdå till T och sa: Ses i eftermiddag! Då svarar hon: Ses eftermidda, mamma! Tack för kaffet!
Hon har börjat säga det ibland, hon har väl hört att man ofta säger det när man går ifrån någon. Haha, sjukt kul hur som helst.

Detta är en av de posters jag beställt, fint i all sin enkelhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar