Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 14 mars 2013

Göra nytta

Ja, utöver att veckomenyn & inköpslistan skrevs har vi även tvättat ikapp det som halkat efter denna veckan. Att köra torktumlaren är inget vi gör ofta men ibland så. Den sprider en härlig doft av nytvättat och värmer upp hela badrummet så man bara vill lägga sig där och gotta. Diskmaskinen ska tömmas innan jag lägger mig, skitjobbigt att komma hem med tösen på eftermiddagen till en diskmaskin full med ren disk. Även lite mer tvätt ska hängas, sen kan man krypa ner med gott samvete.

Känner en stor glädje just nu (peppar peppar och allt det där). Är en sån där vidskeplig person som inte riktigt vågar skriva om hur glad jag är för då händer det väl nåt. Men skitsamma! Känner mig sprudlande glad, full av energi och tycker allt är härligt just nu :-) Tror mycket handlar om att det är så mycket ljusare ute. Idag stannade vi ute en lång stund när vi kom hem från förskolan. Halva gatan hade letat sig ut i solen och det var trevligt att byta några ord med grannarna igen efter vinterns dvala. Ser fram emot helgen massor, trots att vi inte har några planer. Ser fram emot att hitta på det vi vill och njuta av att vara tillsammans. Så. Slut från euforisk bloggare.

2 kommentarer:

  1. Nu stämmer tiden på min blogg. Den va inställd på Stilla havstid av nån anledning... Tänkte testa att kommentera här oxå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, gött att du fick ordning på tiden! Och att det gick att kommentera. Försökte hitta nånstans man kunde ta kontakt med blogger och förklara problemen med att kommentera men hittade inget...

      Radera