Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 23 mars 2013

Magont

Ursäkta tystnaden. Torsdag var det fullt upp med föräldramöte och igår var jag så trött att jag somnade på soffan när R kollade fotboll och sen kom jag liksom inte igång igen, trots att jag bara sov kanske en halvtimme.

Har haft magont sen i torsdags, typ kramper som börjar högt upp i magen under brösten. Nu har själva kramperna blivit bättre men magen känns rätt pajj just nu. Detta blir min första kopp kaffe på flera dagar, och det är typ hälften mjölk som jag värmde i mikron, annars hade det nog blivit kallt direkt. Det värsta är att bröd är det som känns bäst att äta. Jaja, får väl frångå mitt brödförbud, bara jag får ordning på detta igen. Funderar på om det kan vara magkatarr. Köpte tabletter för det igår men eftersom kramperna då börjat avta har jag inte tagit någon tablett än. Får hoppas det ger sig snart...

5 kommentarer:

  1. Nä usch vad trist. Magont är så himla jobbigt. Hoppas det går över snart! Och jag tycker du gör rätt i att äta vad du vill nu när du inte mår bra. Absolut! KRAM & krya på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte kul. Men idag har det känts som vanligt så jag hoppas det är på rätt väg! Haha, ja nu har jag verkligen unna mig så det räcker och blir över! Åter till bra matvanor imorgon igen :-) Kram fina du!

      Radera
  2. Kanske kroppen som reagerar på dieten. Hoppas att det inte är gallsten. Ingen hit kan jag säga! Det fick jag när jag år fet mat. Fast dukan är kanske inte så mycket fet kost. Hoppas vad det än är att du snart blir frisk!
    Kram LindaB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tanken har slagit mig också. Nu känns det bra igen men kommer det tillbaka igen måste jag nog ta mig en funderare. Nej, fett har jag hållit mig ifrån. Gallsten ska vara riktigt plågsamt har jag hört! Usch å fy! Tack snälla! Kramar

      Radera
  3. Magkatarr! Käka bröd och drick vatten. Pass på för banan och nörkött, det är svår smält. Kram Sarah

    SvaraRadera