Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 29 mars 2013

Topp 3?

Häromdagen på jobbet nämnde vi Disney-filmer som hastigast och pratade lite om vilken favorit man har. Nu läste jag hos Hedgehog-Sara att hon listat sina topp 3. Blev själv sugen att göra samma men det blev en topp 4. Utan inbördes ordning.

Den Lilla Sjöjungfrun
Lejonkungen
Skönheten & Odjuret
Bernard & Bianca i Australien (lite förvånande kanske men det var min favorit när jag var hemma sjuk från skolan. Efter Smurfarna då, men de får inte vara med här eftersom det var Disney vi pratade om nu).

Vilken är er favorit Disney-film?







2 kommentarer:

  1. Nääää vad läskigt! Jag har exakt samma!!
    fast inte Bernard & Bianca. Men övriga är mina topp 3! Skönheter & Odjuret är dock 1:a! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, va roligt :-)
      Ja, Skönheten & odjuret alltså... Minns att jag såg den på bio första gången. Så himla bra!!

      Radera