Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 mars 2013

En söndag

Idag har jag och R varit i stan för lite välbehövlig shopping! Vi åkte till Nordstan för första gången på evigheter, knappt så man hittade där längre :-) Thea fick vara hos farmor så länge, vilket damen uppskattade mycket. Jag skulle ju köpa kläder till festen på fredag och tycker jag lyckades bra. Ett par mörkblå chinos (kunde dessutom köpa 2 storlekar mindre än sist, jätteglad för det!) och en ljuslila topp som blev jättesnyggt ihop! Tror det får bli mina Converse till det. Kallt, jo troligtvis men mina vinterskor passar inte alls till byxorna. Lovar att fota innan fredag.

Efter att vi hämtat fisen var vi ute en lång stund, det var ju vår i luften idag! Ljuvligt och det gör att man verkligen lääängtar till att få sitta på altanen med en varm kopp å njuta i solen. Nu ska jag ta tag i tvätten och sedan njuta av denna söndagkväll.

5 kommentarer:

  1. Va duktig du är Nina, två storlekar! Saknar er och hoppas vi kan ses efter påsk då jag kommer ner. Kram L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag är jätteglad & stolt! Får hoppas det blir två storlekar till ;-) Vi saknar er, vore så kul om vi kunde ses snart! Klappar vovvarna! Kram

      Radera
  2. 2 storlekar är inte illa det! Härlig "belöning" för allt jobb! :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag är verkligen stolt över mig själv! Ja lite belöning längs vägen är inte mer än rätt :-) Kram kram

      Radera
  3. Haha aw, känner samma sak när jag åker dit. och då bor jag inte ens i samma land längre ;) Du måste typ.. aldrig vara där!? haha.

    Håller med dig föresten. Nu får våren mer än gäärna komma!

    SvaraRadera