Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 31 mars 2013

Söndag som är lördag

Ja, denna söndag blir en lördag och dessutom är klockan "egentligen" 21.42. Det är förvirrande för alla när klockorna ska ställas om. Man är liksom inte riktigt hungrig vid lunch, inte riktigt i fas på hela dagen på nåt vis. Har man barn blir det hela lite värre, om en timme försvinner eller läggs till kan det ställa till en hel del oredan i rutiner. Jaja, tillslut kommer man väl i fas igen.

Mycket som blivit gjort idag. Först en cykeltur till en lekplats på förmiddagen med grannarna, hem för lite lunch, sen åkte jag med Carro som hade lite ärenden som skulle göras. Vi åkte till Bauhaus, Ikea & Plantagen och njöt av att gå i stilla mak utan barn (och karlar, hehe!) och fundera över vad vi skulle köpa. Sen bjöd vi grannarna på tacogratäng och barnen lekte med alla leksaker som fanns i hela huset ungefär. Nu ska jag lägga mig och läsa vidare i Keplers senaste - Sandmannen. Vad är det som gör de där böckerna så läskigt obehagliga? Kan inte sätta fingret på det men fy, jag är riktigt rädd emellanåt!!

Här kommer en bild på mitt halsband som jag utlovade för länge sen. Har helt glömt av, men visst är det fint? Älskar't!

3 kommentarer:

  1. Tack för en underbar dag fina vänner!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan fortfarande inte kommentera om jag väljer namn/webbadress men gick tydligen fint om man väljer anonymt 😃
    /Carro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skumt! Men va roligt att du lyckades tillslut! :-) Det var verkligen en fin dag, tack detsamma till er! Kram kram

      Radera