Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 29 mars 2013

Fix & trix

Denna dagen startade tidigt då T bestämde sig för att vakna 06.15. Jäsp! Jag sov riktigt risigt inatt (R var ute med jobbet igår och jag sover oftast dåligt fram tills att han kommer hem) och Thea ville sova bredvid mig ganska tidigt på natten men låg allt utom still. Rullade runt, satte sig upp (i sömnen) och var allmänt störande för min sömn trots att hon själv alltså inte var vaken. Vi har i alla fall fått viktiga saker gjort. Köpt ett speciellt medel som vi ska duscha Thea i innan operationen, städat, skruvat ihop hennes nya garderob & storhandlat. Sen en massa lek och sånt där emellan.

Imorgon har Rs syster födelsedagsfest. Tanken var att vi skulle sova över hos dem och Thea skulle sova hos farmor men nu är farmor sjuk så vi får se om vi åker dit en stund imorgon eller om vi hoppar över det helt. Stackars farmor har åkt på en riktigt stygg öroninflammation och dessutom magsjuka på det. Antar att det T hade måste varit nån slags magsjuka ändå, eftersom farmor blev sjuk inatt. En himla underlig variant i så fall. Farmor blev mycket sjukare än T varit men det kan väl yttra sig olika hos alla gissar jag. Jaja, vad är väl en bal på slottet? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar