Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 5 mars 2013

Ont

Har sen jag bröt armen i mellanstadiet haft problem av och till med min handled. Kan inte vrida den på ett visst sätt och kan t.ex. få väldigt ont av att bowla eller när jag burit något tungt. Igår tror jag något hände när jag skulle fälla ihop Ts barnvagn, efter det har jag haft riktigt ont i handleden. Som tur är har jag en stödskena som jag fick under graviditeten då jag fick karpaltunnelsyndrom i handleden och hade vissa stunder riktigt ont (speciellt på natten). Skenan hjälper mycket och jag hoppas detta försvinner snart!

Ska strax hoppa i säng då jag är trött! Får se hur morgondagen kommer se ut, det går ögoninflammation på Ts dagis och imorse fick jag ett sms av Carro att V vaknat med just detta idag. Och med tanke på hur nära de två lekte igår kan man nog räkna med svullna ögon på lillfia imorn. Men det återstår att se. Håll tummarna :-) Gokväll på er!

2 kommentarer:

  1. Nej usch vad trost! :( Krya på kramar kommer här!
    Jag går också runt med en likadan skena just nu. Hade inflammation då jag jobbade i butik som verkar ha kommit tillbaka lite smått då det varit mycket bärande då August var sjuk & även mycket sova på min arm. Såå tråkigt! Hoppas du blir bättre snart <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Hon vaknade faktiskt pigg och utan svullna ögon så det var väldigt skönt! Nu verkar hon dock snorig så vi får se vartåt det barkar.
      Åh stackare :-( Det tär på en att bära de små mycket. Det är verkligen inte kul när det gör så ont men skenan har hjälpt bra får jag säga, känns redan bättre idag! Hoppas ditt släpper snart oxå! Stor kram!

      Radera