Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 6 mars 2013

Dramatik

Idag stack jag lite tidigare från jobbet för att gå till frisören. Hade väl suttit på bussen i ca 10 min när den stannar vid en hållplats. När chauffören kör iväg hinner vi inte långt innan han ställer sig på bromsen och tvärnitar. Det resulterar i att en kvinna ramlar handlöst baklänges och slår bakhuvudet i. Kvinnan bodde nära oss när vi bodde i Angered så jag vet vem hon är, kan säga att hon är lite...speciell. Pratar gärna med folk hon inte känner, högt och om saker man kanske inte pratar med främmande människor om. Hur som helst började hon skrika högt om hur ont hon fått och att det snurrade i huvudet. Bussen stannade såklart och det blev rätt stirrigt ett tag innan någon tillslut ringde efter ambulans. Jag gick av bussen och väntade på nästa då det inte fanns så mycket jag kunde göra, men jag hoppas allt gick bra med henne.

Kom lite sent till frisören men det blev fint resultat ändå :-) Jag är jättenöjd, trots att jag inte följde min kollega Viktorias råd om lugg.. Jag tror hon kommer godkänna det ändå ;-)



4 kommentarer:

  1. Skitsnyggt!! Du kommer bli en riktig babe på festen ; )
    Kram Linda B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack Linda!! Så synd att inte få träffa sig imorgon, det var väl sist på Ledin va? Kram!

      Radera
    2. Träffa dig ska det såklart stå :-)

      Radera
    3. Ja den festen hade jag gärna varit med på. Lär bli vild : )
      Ja det var på Ledin så är väl snart ett år sedan!
      Ha det nu så kul i kväll! Kram

      Radera