Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 15 mars 2013

Fredag i bilder

Theas feber steg ju längre eftermiddagen led och vid 17-snåret letade den sig över 39 grader. Men alltså, vad har de i alvedonen egentligen? 2 min efter att jag gett en supp är hon uppe å skuttar igen. Hur orkar man det? Nu sover hon gott i alla fall, och jag ska snart göra detsamma. Här kommer vår dag i bilder.
1. Mitt livs största kärlek.
2. Hängigast värre men saft gick an.
3. Min delikata lunch (vi hade provlunch på jobbet idag så jag har inte fixat matlåda. Istället för 3-rätters tillagad av duktiga människor blev det 5 prinskorvar & en knäckemacka med makrill. Sicket nedköp!
4. Kvällens film - Looper. Bra tyckte vi båda!







2 kommentarer:

  1. Jag tycker att man ser likheten mellan mamma-dotter på denna bilden! Oj så lika ni är!

    Trist att lillan haft feber :/ Hoppas hon mår bättre nu!
    Och visst är Looper bra? Så bra & annorlunda att vi faktiskt köpte den till vår samling.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vad glad jag blir! :-)

      Ja, alltid jobbigt när de små är sjuka. Men nu verkar hon vara på bättringsvägen äntligen! Ja, Looper var bra! Lite annorlunda men det är bara positivt nuförtiden när alla filmer påminner så mycket om varann!

      Radera