Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 10 mars 2013

Ligger efter

Tjohej vad jag ligger minus på sömnbanken just nu. Igår var svägerskan och hennes man här och sov över så det blev sent även igår. Min tur att gå upp imorse och T har börjat vakna redan innan halv sju, annars brukar hennes tid på helger vara ungefär 07.15. Suck! Jag är helt slut kan jag säga. Men ännu en riktigt trevlig kväll. Vi kommenterade melodifestivalen, pratade massa strunt och skrattade! Efter frukost skulle de åka till Klädkällarens nya, stora varuhus som ska vara lite "Ullareds-stuk". Vi hängde på trots trött unge och förkyld mamma. Det var trevligt med bra priser men vi hittade inte så mycket som vi ville köpa. På eftermiddagen har jag varit på Me & I-party hos grannen (en annan granne denna gång). Hade inte tänkt köpa något alls men kunde inte motstå en jättefin tröja och byxor som passar till. Lovar att leta upp bilder på det imorgon och visa. Nu ska jag SOVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar