Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 20 mars 2013

Imma på rutorna men ingen går hem

Rubriker är svårt, därför tänker jag köra rader ur låtar jag gillar när jag inte kommer på något bättre. Idag har jag lyssnat på Maggio så det fick bli denna.

En fin jobbdag. Blev lite hektiskt ett tag då säsongsställena börjar dra igång nu (säkert vårtecken trots den isande kylan ute) men det är roligt! Sommaren är en rolig säsong på mitt jobb, man sitter inte och rullar tummarna direkt. Vi ska i övrigt ha in en hel drös med semestervikarier i år, så om någon som läser är intresserad - hör av er till mig så kan ni få länk till ansökan. Stresstålig & matintresserad är två nyckelord som anses viktiga (tycker i alla fall jag). Dagens stora händelse var dock att polisen var på jobbet och "förhörde" oss angående en mordutredning. Det händer grejer i vårt kvarter kan man väl minst sagt säga. Hisingens finest, eller inte. Jag tror inte någon på kontoret direkt kunde bidra med något matnyttigt men jag hoppas de löser detta hemska snabbt såklart.

Nä, nu börjar snart Grey's! Här kommer en bild på mig, eller är det en cockerspaniel? Mitt hår har en tendens att locka sig när jag klippt upp det. Haha, tur man har plattång! :-)

4 kommentarer:

  1. Värsta kriminalaren på jobbet. Matnyttigt...haha!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Insåg först efteråt att det blev riktigt fyndigt :-)

      Radera
  2. Men du är ju hur fin som helst i lockar!!

    Spännande med mordutredning på jobbet. Tänk om det gömmer sig en bland skaran, iiiih! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va snällt! Ja, det är kul att kunna välja ibland!

      Haha, ja det var lite spännande! Tror de skulle komma tillbaka och fråga resten av kontoret som inte var på plats den dagen...

      Radera