Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 20 mars 2013

Huvudsaken

Åh, Thea kommer vara så fin på huvudet i vår! Har precis lagt en beställning hos Geggamoja. De har otroligt fina mössor! Allt är i ekologiskt bomull och jag hittade säkert 7-8 olika mössor jag kunde tänka mig att köpa till Thea. Meeen, man får lugna sig lite :-) Eftersom Ts snälla moster Carro köpt en underbar Molo mössa till henne i fina färger (bild på den kommer längst ner pga osamarbetsvillig teknik) bestämde jag mig för en enfärgad svart som passar det mesta. Kul att ha både färgglatt och svart att kunna kombinera med.

 Denna blev det till Thea. Det blir en födelsedagspresent från mormor & morfar som egentligen tänkt skicka något på posten till henne men detta blev ju en fin lösning på det!
Denna köpte jag till mig själv. Vill ha en ny mössa, och med tanke på hur vädret varit den senaste tiden känns det inte som säsongen är slut än på länge.



Och så Molon, ljuvligt tryck med fåglar som jag tror blir riktigt fint på Thealisa!

2 kommentarer:

  1. Älskar Geggamojas mössor, så fina! Har köpt en grön til vår lilla goding, hoppas att han kan börja använda den snart :)
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är underbara! Håller tummarna att den passar honom snart! Kram

      Radera