Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 19 mars 2013

Tisdagstorka

Vad har hänt med tisdagstablån? Finns ju inte ett jota att se! Veckans brott förvisso, men det verkade inte ens handla om något cold case denna gång? Nä, jag hoppar det!
Idag har vi inte gjort många knop. Bara lekt, myst & tittat på mycket teve (för att hon ska hålla sig still och inte springa runt som en tok). Vädret var inte så mysigt så vi har hållit oss hemma. Tror hon kommer njuta för fullt av att vara hos farmor imorgon. Känns som hon är rätt trött på att vara hemma men inte riktigt så pigg att hon orkar förskolan. En dag till, sen tror jag hon är fit for fight igen! Håller tummarna för det!

Riktigt sugen på nåt gott att sätta tänderna i. Usch, haft riktigt starkt gotte-sug den senaste veckan. Det har inte hänt så extremt mycket på viktfronten de senaste två veckorna. Jag är duktig på veckorna men det blir så snedsteg på helgerna som gör att det går på plusminusnoll. Men jag är ändå sjukt stolt, ställde mig på vågen imorse och har passerat -19kg sen augusti. Ofantligt stort får jag säga, jag är stolt över mig själv! Har ni några tips på vad man kan göra när godissuget blir för stort?

2 kommentarer:

  1. Wow!! Otroligt bra jobbat!
    kram LindaB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är jätteglad att jag lyckats så bra! :)

      Radera