Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 31 mars 2013

Yoga

Jag har testat yoga en gång men tyckte väl att det var sådär. Har dock funderat på att testa igen under den senaste tiden. Jag tror mycket oro och stress kan släppa med hjälp av just yoga. Har läst Jennys fina inlägg om yoga och blivit riktigt inspirerad. Fick dessutom en bok om yoga i julklapp av mamma - Yoga med Malin Berghagen. Så nu har jag börjat bläddra och läsa i boken, ska testa mig fram hemma lite först och sedan kanske gå på ett eller annat pass. Sen återstår det att se om det är något för mig eller inte!



2 kommentarer:

  1. Men vad Glad jag blir att jag inspirerat dig!! <3
    Heja på! Skynda långsamt & pröva dig fram :) Hoppas du hittar det där lugnet som tog mig en halv evighet att hitta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det har du absolut! Det är jättekul att läsa om dina framsteg och se bilderna. Jag är sjukt imponerad av det du klarar av nu! Ska ta det varsamt och testa mig fram så får vi se var det leder! Kram

      Radera