Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 28 februari 2013

Posters

Har hittat en riktigt rolig hemsida full med fina posters! Kokosbutiken.se heter den och jag kan surfa runt där i evigheter och titta på fina posters :-) Inte alls speciellt dyrt och med en fin ram från Ikea har man sig en riktigt fin tavla. Jag hade tänkt att beställa ikväll men en av de jag ville ha var slut i lager och jag hittade ingen info om hur det funkar när nåt är slut (om den skickas i efterhand när den finns i lager, eller om hela order dröjer) så jag har mailat dem och frågat. Får beställa imorgon om jag får snabbt svar.

Denna tror jag får hänga i hallen. Precis så känns det ju när man kommer hem (dock ska jag nog välja rosa rosetter istället för blåa som det är på bilden). Lite halvsuddig ser den ut här i bloggen, vilket den såklart inte är på riktigt.








 Till vårt sovrum ska vi köpa 2 stycken och till Theas rum blir det nog 3 st (dessa är dock lite mindre). Denna blev Thea helt eld & lågor när hon såg så den är ett måste :-)

Den här grymt rolig men har inte bestämt mig för om den får följa med i beställningen eller inte. R ville ha en på jobbet sa han. Undrar om han hyser nån slags agg mot någon där? ;-)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Eller hur? Ville köpa ungefär hela sortimentet när jag la min beställning :-)

      Radera