Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 7 februari 2013

Film!

Har så länge nu varit sugen på ett biobesök med kärestan. Har en hög biobiljetter att utnyttja och dessutom går det många bra filmer just nu. Dock är vi sugna på lite olika filmer, mannen & jag. Jag är mest sugen på Gangster Squad med Josh Brolin, Ryan Gosling (<3), Emma Stone & Sean Penn. Trailern såg väldigt lovande ut! Robert är sugen på The Hobbit vilket jag också skulle kunna tänka mig, men mest lockar den förstnämnda filmen. Sen har vi hittat en som vi båda kan tänka oss så det är väl troligast att det blir den, Flight med Denzel Washington. Hur som helst blir det nog inte denna helg, men kanske nästa om vi alla får vara friska! (Lillfia verkar inte alls sjuk längre, full rulle på förskolan hela dagen och ett toppenhumör på det! Ljuvligt att se!) Har ni sett några bra filmer att rekommendera, eller någon ni är sugen att se?



4 kommentarer:

  1. Åååh jag vill också se Gangster Squad! Bertta vad du tyckte! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi får se vilken det blir tillslut! Hoppas jag vinner ;-) Då lovar jag att berätta hur den var!

      Radera
  2. Jag och S har sett Hobbit. Den var super =) /Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig det! Vill också se den, blev bara lite mer sugen på Mr Gosling, haha! :-) Kram vännen!

      Radera