Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 februari 2013

När kommer svallet?

Både jag och R har mycket hår. Tjockt och mycket hår. Men vår lilla kicka har ännu inte haft så väldans mycket hår. Klippt henne 2-3 ggr ungefär, mer har inte behövts. Men som jag skrev i tidigare inlägg är håret på bakhuvudet slitet och blir som svinto. Nu har vi klippt bort det mesta av det. Det blev inte alls bra. Ojämnt och riktigt konstigt ser det ut just nu. Men jag vågar inte ta mer, kommer bara ställa till det ännu mer då :-) Så nu får hon se ut så här. Kan tänka mig att det var ungefär så här R såg ut som barn. Jaja, tur att hår växer. Och att det finns frisörer.



8 kommentarer:

  1. Se på faster Myggan, hon fick hår vid tre års åldern. Snygg lugg förresten, fniss.... L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Försöker ha det i åtanke när jag kammar hennes lilla fjuniga hår :-) Det kommer bli fint så småningom. Haha, luggen ser förjäklig ut, men det blev lite bättre efter bad & shampo, haha!

      Radera
  2. Haha! Blev väl jätte sött! Lite lättare att dölja skavanker på min dotters hår eftersom hon är lockig. Det växer ut!
    LindaB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar vänja mig men det var tufft igår alltså... Det behövdes ju men jäklar va ojämnt det blev på vissa ställen, haha! Ja, T har lite lockar längst ut men inte mycket så det ojämna kommer nog inte synas så mycket när det växt ut lite :-) Kram!

      Radera
  3. Sötfisen! Vi får ta och ses snart igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vi absolut! Vill gärna busa lite med Molly! Ska bara bli kvitt min förkylning så jag inte smittas! Kram

      Radera
  4. Men så söt hon är :D /Sarah

    SvaraRadera