Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 13 februari 2013

Django Unchained

På lördag blir det äntligen bio! Vi bestämde oss för Gangster Squad (eller R gick med på det eftersom jag gärna ville se den) men när jag skulle beställa biljetter upptäckte jag att den inte visades varje dag. Idag och lördag visades den dock, men bara kl 23.30. What?! Nä, nattbio är inget för två trötta småbarnsföräldrar så där försvann ju den och Ryan Gosling från lördagens bioprogram...
Istället blir det Django Unchained. Hört mycket bra om den, så vi får väl se hur den är. Jamie Foxx var med på ett avsnitt av Ellen som jag såg häromdagen och jag måste säga att han var hysteriskt rolig. Garvade hela intervjun, vilket även Ellen gjorde, haha!


Över till något annat så är jag mer är nöjd med dagens motion! Imorse hoppade jag över första bussen och gick, sedan blev det även en promenad ikväll igen. Dessutom var det ljust när jag kom till jobbet imorse och ljust när jag gick! Det är inte illa! Snart är våren här :-)

4 kommentarer:

  1. Jaaa! Se den! Sjukt bra! Bästa filmen jag sett på länge!
    Och här kommer även en STOR kram på hjärtedagen! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra Jenny, det känns lovande inför lördagen :-) Tack fina för den hjärtliga kramen! Hoppas du mår bättre så du är fit for fight till August 1-års kalas! Kramar <3

      Radera
  2. Men du jag såg också det på Ellen och hjälp vad jag skrattade, han är ju sjukt rolig. Men jag har fått för mig att filmen är otäck... :(? /Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, javisst var han rolig! :-D Ja den ska vara blodig tydligen, därav min lilla tveksamhet. Men det återstår att se... Kram!

      Radera