Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 26 februari 2013

8 sanningar om mig

Blev utmanad av Nina och det kan man ju inte säga nej till! Så här kommer 8 sanningar om mig, kanske lär ni er något nytt, vem vet ;-)

* Jag spelade dragspel som yngre, och kan intyga att det inte är ett lätt instrument att bemästra om man säger så.
* Älskar Bon Jovi sen barnsben. Jag var nog inte mer än 12 när jag och min vän S satt inne en hel helg trots sommar & strålande sol för att det var Bon Jovi-Weekend på MTV. Den 24/5 ska jag se dem live för första gången och det känns MÄKTIGT!
* Skriva har alltid varit min grej och i högstadiet var jag övertygad att jag skulle bli journalist. Sen blev det inte så, men skrivandet fortsätter jag ju med om än i enkel form här på bloggen.
* Biter på naglarna & nagelbanden vilket jag jämt försöker sluta med men det är SÅ svårt.
* Drack inget kaffe överhuvudtaget innan jag gick på föräldraledighet, då jag inte tyckte det var gott. Nu dricker jag 2-3 koppar om dagen.
* Har lite av ett humör och kan bita ifrån om jag blir irriterad. Det går dock oftast över fort, sen är jag mitt vanliga, snälla jag igen ;-)
* Kan inte sova på sidan närmast dörren i sängen. Då sover jag otroligt dåligt och kan inte slappna av.
* Är totalt iPhone-beroende och skulle nog aldrig kunna leva utan den!

Den som känner för det - gör utmaningen! Kul att fundera lite över sig själv en stund!



2 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig!! :) Kul att lära känna dig lite bättre. Dragspel, hehe. Jag spelade blockflöjt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör den du med när du kommit hem från semestern! Haha, blockflöjt var väldigt poppis under min uppväxt, många som höll på med det minns jag! :-)

      Radera