Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 18 februari 2013

Kalas-förberedelser

Nu är det inte långt kvar tills vi är föräldrar till en 2-åring! Galet att tiden gått så fort, man hinner ju inte med alls. Jag har börjat planera kalaset så smått, och denna gången tänker jag inte skicka ut sms-inbjudningar utan det ska bli riktiga inbjudningskort! Seriöst, japp! Hittade väldigt fina från Jabadabado, eller egentligen en hel serie med servetter, vimpel, muggar, tallrikar, ballonger, duk m.m. Jollyroom hade alla tillbehören man behövde och dessutom var det nedsatt pris på dem! Kan det bli bättre? Nej, i förmiddags tycker jag inte det. Sedan såg jag några timmar senare att Jollyroom dessutom gjorde reklam på Facebook för just dessa prylar. Vilken rolig tillfällighet när jag suttit och tittat på dem just idag. Dock slutade jag le när jag nu på kvällen gick in igen för att bestämma vad jag skulle köpa och ser att de nu återgått till ordinarie priser på hela det sortimentet. Rätt surt och dålig stil att höja priserna när man gör reklam för dem :-( Jaja, grejerna var jättesöta och R jobbar ju ganska nära Jollyroom så det blir ingen frakt eller så men ändå...

Dessa servetter tycker jag var så söta, så det måste jag bara ha! Sen ska jag nog slå till på duk, vimpel, serpentiner & muggar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar