Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 21 februari 2013

Torsdag

Fredag imorn och helgen är välkommen! Igår välkomnade vi mamma och pappa hit. Sportlov i Örebro denna veckan och då passar de på att hälsa på oss. Mycket tid med Thea står på schemat. Idag hämtade de henne tidigt från förskolan och imorgon är hon hemma med dem hela dagen, gott! Thea är minst sagt överlycklig över mormor & morfars besök. 

Annars finns inte mycket att rapportera, har läst ut min första lånade e-bok och jag älskar att läsa på iPaden, helt klart min stil (tog väl nästan en månad att läsa ut den trots spännande bok, men så är småbarnslivet...). Böckerna av Hans Koppel som jag tänkt köpa på bokrean fanns att låna på e-lib (e-bibblan) så jag kör nog budgetvarianten :-) Stort plus med läsplatta är att man inte behöver ha någon lampa tänd och stör alltså inte om den man delar säng med vill sova. Plus att jag tycker det är lättare att hålla iPaden. Ja, jag gillade det och rekommenderar det varmt! 

Som avslut kommer en bild på en fin present jag fick på posten i veckan av fina Nina . Hon hade en gissningslek på sin blogg, om datumet när hennes bebis skulle komma till världen. Jag gissade på 6:e februari, och jo minsann - precis det datumet bestämde sig lille Alfred för att se dagens ljus (dock gissade jag på att det skulle vara en tös men man kan ju inte ha rätt på allt, haha!). Fick en underbart fin handduk som jag blev så glad över! Tack igen och grattis till miraklet :-) 


2 kommentarer:

  1. Varsågod fina ;) Kul att du gillade handduken. Hoppas att ni får en mysig helg!
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde jag verkligen :-) Tack igen snälla! Kram kram

      Radera