Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 27 december 2011

Sjukstuga

Nu har mina föräldrar åkt hem igen efter en helt underbar julhelg! Så glad att de ville komma hit, det blev den bästa julen jag kunde tänka mig. Ett litet minus i kanten är att lilla fis blivit sjuk. Detta är bara andra eller kanske tredje gången hon har feber sen hon föddes, men va jobbigt det är att se henne så. Hon har varit förkyld en gång tidigare, sedan var hon snorig några veckor i oktober. Trodde att hon vid detta laget skulle varit sjuk minst 8-10 ggr men vi har väl haft tur. Hur som helst är hon hängig nu, men jag hoppas det går över snabbt. Nu sover hon i vår säng, vi har kvar madrassen som mamma och pappa sov på i gästrummet och ska nog sova skift inatt. Dela upp natten så vi båda får några timmars ostörd sömn. Inatt sov hon, men störde mig hela tiden genom att vända och vrida på sig så det är lika bra att utgå från att denna natten blir likadan. 

I övrigt åkte Carro & jag in till stan idag, tillsammans med alla andra människor i Gbg typ :-) kom för en gångs skull hem med lite grejer. En ny vinterjacka, som jag fyndade på H&M för 300kr. Kanske inte världens snyggaste, men lång (vill ha en som går över rumpan) och varm. Får nog även plats med en tjock tröja under om det blir riktigt kallt. 50 % på den och om jag inte trivs bra med den kostade den ju ändå bara 300. Blev två mössor också, en till liten och en till mig. Även min mössa var det 50% på så den kostade bara 49:- Helt klart nöjd med fynden idag. 

Imorgon ska jag till tandläkaren igen. Får hoppas det ser bättre ut nu. Måste lämna bort Thea till farmor imorn vilket inte känns kul när hon är sjuk, men jag trodde att min tid var idag egentligen så Robert bokade in ett jobbmöte (han är ledig hela veckan) vid 10-tiden imorn. När jag ringde tandläkarn imorse sa hon att jag hade tid först imorn... Jaja, så kan det bli ibland. 
Nä, nu ska jag snart hoppa i säng och tanka så mycket sömn jag kan inför natten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar