Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 21 december 2011

Lucka 21 - berätta om någon du älskar

I 10 år har vi hängt ihop, min älskade man och jag. Jag drömde att vi skulle gifta oss inatt, men dagen innan bröllopet insåg jag att vi inte bokat präst (eller jag tror det var en vigselförrättare eftersom vi inte skulle gifta oss i kyrkan) eller plats att vara på. Stressdröm helt enkelt :-) Hur som helst, mannen jag en dag ska gifta mig med är den kille jag hittade på Lunarstorm för över 11 år sen, som jag flyttade till Göteborg för, som jag älskar lika mycket idag som då. Vi var bara 17 år men ibland bara vet man att det är rätt och han kändes rätt från början. Att vi klarade 2 ½ års distansförhållande är ett bevis på det. Vår lilla dotter är bevis på hur rätt vi är ihop. Jag hoppas att vi får bli gamla ihop, och somna in tillsammans hand i hand som Noah och Allie i Dagboken.


2 kommentarer:

  1. Suck, vi som var 14...och kände att det var rätt direkt! Visst är det konstigt!? Det ligger väl i släkten. Om bröllop..meddela så vi vet, det är ju vad jag vet brudens föräldrar som ska stå för kalaset! Ge oss typ 3-4 år! (om ni inte vill gifta er borgerligt med två gäster som vi gjorde!)

    SvaraRadera