Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 10 december 2011

Lucka 7 - Berätta om ett av dina favoritfotografier

Första kortet jag tog på min dotter med iPhonen. Hon vilar så fint i sitt lilla "akvarium" som vi kallade den där plastlådan bebisarna ligger i på BB. Skickade med stolthet denna bild till min chef för vidarebefordran till resten av kontoret och berättade att Thea Tsun-Mei äntligen var hos oss. 

När jag ser bilden idag känner jag nästan inte igen henne, hon har förändrats så mycket sen dess

2 kommentarer:

  1. Glömmer aldrig den dagen- inte heller natten innan! Att vi råkade vara i Gbg just då! Vi har samma bild, den har jag klistrat in i min dagbok! Efterlängtade unge!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var fantastiskt att ni var här. Så himla fin bild, så ny hon är. Inte ens 12 timmar gammal är hon här.

    SvaraRadera