Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 16 december 2011

Fredag

Trevlig fredag. Inget speciellt har hänt, den har bara flutit förbi i en maklig takt. Det var ju Simmis idag. Plåstrade om Theas sår så vi kunde vara med och bada. Hon var överlycklig, plaskade och stänkte så mycket vatten omkring sig. Tyvärr hann vi bara bada ca 15 min innan en liten tjej bajsade i vattnet så de fick stänga av poolen. Den ska rengöras i tolv timmar efter en sådan olycka så det var bara att bege sig upp ur vatten och gå hem. Tråkig avslutning på kursen men det är ju sånt som händer. Vecka 02 startar nästa kurs som jag gärna vill gå på. Tvekar dock lite. Det är ganska mycket pengar plus att hon ju har såret på armen som kan vara kvar i några månader till. Det verkar ju funka med plåster men jag är ändå lite tveksam. Vi får väl se hur det blir, ska ta mig en funderare över jul. Efter Simmis besökte vi Carro & Valter, tog en kopp kaffe och småpratade lite. Sen hem och lägga T, skrev matlista och städade lite. När R kom hem åkte vi till affären alla tre och storhandlade. Skönt att ha det gjort. Nu ska jag titta på ett avsnitt Supernatural, sen blir det sängen. God helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar