Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 4 december 2011

På ny adress

Ja... Nu är vi då här. I vårt lilla hus. Känns helt underbart. Flytten igår gick fantastiskt trots halv storm ute. Spöregn och blåst. Karlarna som sprang därute i regnet är mina hjältar, kan inte tacka nog. Mycket kvar att göra här men Theas rum är nästan klart och det är det viktiga. Hon sover ännu inne hos oss men hennes rum är ändå prio ett. Blir så himla fint! Bilder kommer.

Mina föräldrar åkte hem i förmiddags och jag saknar dem massor redan. Snart är det dock jul och då kommer de igen! Imorgon hämtar vi katterna (de är hos Rs föräldrar), ska bli intressant att se vad de har att säga om nya huset :-) Tror de kommer älska baksidan med altanen och gräset (vi tänker släppa ut dem i trädgården med sele å lina när vädret tillåter, så går de ut hos Rs föräldrar när de är där).

Är så trött så jag knappt vet vad jag heter så ska sova nu. Har haft nån konstig släng av insomnia igen (verkar ju ha det i perioder nuförtiden) och det i kombo med flytt rimmar illa. Hoppas hjärnan inte snurrar till det i natt igen (var lika trött igår och låg ändå vaken halva natten). God natt! Hoppas ni haft en trevlig andra advent!

2 kommentarer:

  1. Vad underbart med ett hus!!! Avis!! Var ligger det??

    SvaraRadera
  2. Det känns underbart! I Gerrebacka, ungefär 100 m från där vi bodde innan. Otroligt fint område, blev såld direkt när vi fick lägenheten här. Hur går det för er? Förstår att ni letar större också!

    SvaraRadera