Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 13 december 2011

Lucka 13 - berätta om din favoritsak i ditt hem

Det finns mycket i hemmet jag älskar men om jag nu ska lyfta fram en får det bli min Wake Up Light. Fick den i julklapp av R förra året. Den är bra på många sätt. Trevligt sätt att vakna på (just nu används den ju inte till just väckfunktion eftersom jag har en levande väckarklocka som ser till att jag kommer upp) och det bästa med den är att man kan ställa in ljusnivån hur man vill. Perfekt när jag vill läsa på kvällen men inte tända en stark lampa som stör T. Eller när hon vaknar på natten tänder jag den på lägsta så jag ser något utan att hon vaknar helt bara för att det är så ljust i rummet. Dessutom är det iPhone-laddare på den också, pricken över i:et.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar