Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 11 december 2011

I fixartagen

Idag har vi äntligen fått mycket gjort här i huset. Övervåningen har sett ut som jag vet inte vad i en vecka nu. Imorse lämnade vi Snäckan hos farmor och farfar, åkte till Ikea där vi började med varsin räkmacka då vi inte ätit frukost. Sen köpte vi extralånga gardinstänger, vispskålar (impuls) och en tandborstmugg med vägghållare. Sen hem och greja. Jag packade nog upp 6 lådor, fick in alla mina böcker i bokhyllan. Förut hade jag två hyllor med nu ställde vi den ena i Theas rum och jag var lite orolig för hur jag skulle få plats. Fick stapla lite pocketböcker bakom de inbundna och då gick det fint! Fick upp lite gardiner (måste dock lägga upp ALLA, suck!) och mer saker i sovrummet som varit nästan helt kalt i en vecka. Nu saknas minst tre mattor som vi får inhandla i veckan om vi hittar nåt. Middag fick vi hos Rs föräldrar och nu sover lilla fis och vi ser på Pan Am. Hade ingen bra bild till detta inlägg så det blir en randombild från vecka. Bebis och katt är trötta. 

2 kommentarer:

  1. Duktiga ni är!

    Strykband är kanon när man inte orkar sy upp gardiner :-)

    SvaraRadera
  2. Det är det jag kör med! Har köpt panelgardiner på Ullared som är mycket lättare att lägga upp med strykband än att sy. Äger heller ingen symaskin :-)

    SvaraRadera