Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 1 augusti 2012

Pussel

Tre dagar har jag jobbat och det har varit lugnt på jobbet. Dessa veckor brukar vara hektiska men antagligen har chefen lyckats bra med rekryteringen av sommarvikarier för just nu är det inte alls så stressigt som det brukar vara. Skönt med en mjukstart för mig, ska jag väl erkänna. Har dessutom suttit och filat lite på hur mina tider kommer se ut. Jag jobbar ju denna veckan, plus 3 till innan jag har ledigt för inskolning i 2 veckor. När dessa två veckor är till ända kommer jag gå ner i tid. Försöker få ordning på mina tider då vi verkligen inte vill skaffa en till bil utan jag ska försöka hämta liten på cykel eller åka buss. Tror tillslut jag hittade en bra lösning där jag några dagar får lämna istället för att kunna stanna på jobbet till 16.30 (det är väldigt svårt att komma ifrån mitt jobb innan kl 15 vissa dagar, ibland alla dagar i veckan...). När man dessutom ska passa en buss blir det ännu svårare. Men T älskar ju att cykla så jag hoppas vi kan cykla mycket under hösten istället. Och några dagar blir det tidig hemgång, plus att hon en gång i veckan kommer vara hos farmor & farfar vilket vi är väldigt glada för!


2 kommentarer:

  1. Hon brås mer på sin morbror än dig vad gäller att sitta bak på en cykel! Han skrek av glädje medan du kiknade om man cyklade för fort, precis som du gjorde när vi körde med bil över gupp-bron i Adolfsberg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja hon gillade verkligen att cykla! Och fort skulle det gå. Blev trist om jag cyklade för långsamt :-)

      Radera