Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 17 augusti 2012

Fredag

Hej på er och glad fredag! Ville bara slänga in en liten hälsning. Har försökt börja på tre olika inlägg men det vill sig inte riktigt så det är väl ett tecken antar jag. Har lite för mycket som snurrar i huvudet just nu tror jag, blir lite matt av det hela faktiskt. Tänk vad ett telefonsamtal kan göra. Och samtalet var inte ens till mig, men ibland sätter en fråga igång en annan och så är maskineriet däruppe igång och då kan det vara så svårt att stoppa. Blanda det med pyssel som ska göras i huset, jobb och annat smått och gott så blir det nästan lite kortslutning. Då passar det bra att se på film. Ikväll blir det äntligen filmen Safe House. Har gett upp mina försök att få hem den genom Lovefilm, den kommer aldrig, så vi hyr den istället och plockar bort den från listan. Typ 2 timmar med Ryan Reynolds, jo jag tackar jag. Imorgon blir det till att umgås med fina vänner och storhandla. Fint som snus! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar