Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 6 augusti 2012

Invägning vecka 1

I Viktklubb väger man sig på måndagar, och jag var nervös inför att ställa mig på vågen. Jag tycker själv att jag slitit denna veckan. Verkligen ätit efter kalorierna jag har tillgodo och under veckan har det totalt blivit cykel till jobbet två dagar (ca 1,6  mil tur & retur) och 3 promenader i bra tempo. Hade velat röra på mig nåt varje dag men detta kändes ändå klart godkänt. Hur som, lite nervöst var det men det hade jag inte behövt vara. Här kommer resultatet efter vecka 1. 

Vecka 1:

Viktnedgång vecka 1: -2,8 kg

Viktnedgång, totalt: -2,8 kg



 

9 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat Nina! Heja dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära vän! Hejarop tas med glädje emot! kram

      Radera
  2. Wow! Vad duktig du är! Bra jobbat! Min vikt har stabiliserat sig nu. Har gått ner 1 kg per vecka hittills. Nästan 3 kg är grymt bra jobbat av dig : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1 kg i veckan är min målsättning också, men detta var nog en kickstart för kroppen :-) Tror det kommer lägga sig runt 1-1,5 kg om jag sköter mig! (Får jag hoppas i alla fall!). Grymt jobbat av dig med, så roligt när det går bra och man märker resultat! Kämpa på!

      Radera
  3. Svar
    1. Tack! Jag är jättenöjd och glad!

      Radera