Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 23 augusti 2012

Behöver er åsikt!

I helgen gjorde vi om lite i sovrummet. Skänkte bort vår sängstomme (Malm i ekfanér som resten av världen har typ) och köpte ben till våra madrasser istället. När pengar finns ska vi byta hela alltet (vi har 160 cm nu och vill ha 180cm) men just nu kör vi så här. Våra sängbord fästes i stommen så just nu har vi inga sängbord heller (jo varsin blompall, skitfräckt!). Till min fråga: vilka av dessa tycker ni vi ska sats på?

1. Sängbord med låda. 399:-. Praktiskt med utdragslåda och helt okej utseende.

2. En kökspall i vitt. Riktigt snygg, Tess å Christopher hade en sådan som sängbord i sitt gästrum och det såg riktigt fint ut. 149:- Nackdel att det inte går att gömma nåt för T eftersom det inte finns någon låda. 


4 kommentarer:

  1. Brimnes ser helt OK ut, men "pallen" så där! Har ni kollat in Nordli, rätt dyr men med finesser som plats för grenuttag för laddare! Nåt för er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nordil är jättefin! Har kollat på den jag med :-) Pasaar tyvärr inte budgeten just nu, annars hade den varit ett toppalternativ! Brimnes har samma funktion, plats för grenuttag i lådan!

      Radera
  2. Mitt tips är att vänta och köpa tills ni har råd att köpa de ni vill. Om ni ändå ska ha dem länge kan det vara lönt att lägga lite mer pengar. Av de två tyckte jag pallen var snyggare. Vi har skåp hemma, men Alma öppnar dem med lätthet och drar ut allt. Tycker mest att man bara samlar en massa skit i de där skåpen ändå. Ni kan inte försöka hitta några på typ på loppis eller blocket och kanske måla om? Blir det lite mer personligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror faktiskt vi ska vänta lite. De blompallarna vi har nu funkar faktiskt riktigt bra, ingen av oss stör oss på dem och när man vet att det inte är för alltid så funkar det!

      Inte alls en dum idé, jag är faktiskt lite loppis-sugen. Kanske skulle ge mig iväg nån helg och försöka fynda!!

      Radera