Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 16 augusti 2012

Instagram

Det finns en ny detalj på bloggen, precis till vänster om översta inlägget. Det är min senaste bild från Instagram. Då kan ni som inte har det även kolla in mina bilder utan att behöva själva appen. Klickar ni på bilden kommer ni till de bilder jag lagt upp där. Jag har inte varit superflitig men ska försöka bättra mig! Har ni appen och vill följa mig heter jag ninaerica84. Jag försökte få till så att varje bild jag lägger upp hamnar som ett inlägg här på bloggen men det verkade inte fungera mellan Instagram och Blogger. Vet att det funkar till Wordpress men detta var enda lösningen jag (hrrm...egentligen Robert...) hittade. Om någon vet nåt annat sätt att få upp det som ett inlägg istället får ni gärna hojta till! 

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Den där appen...måste be om hjälp av far! Jag måste ju lära mig allt detta med appar, androider och I-pads om jag ska hänga med i utvecklingen! Vi får våra "paddor" till oss och barngruppen i veckan, utbildning i början av september!Tror att jag fixar det! Vad tror du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du fixa det, bästaste mamma! Om du bestämmer dig för nåt så går du all in och det blir likadant med detta! Du får lära mig allt du kan om paddor sen då :-)

      Radera
  2. Vad fiffigt! Det där med tekniken är inte så lätt alltid. Har försökt blogga från mobilen ett par gånger men får f-n inte till det!!!!! Grr....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det fiffigt! Tekniken ibland! Har du en iPhone/smartphone så kan du ladda ner Bloggers app. Lätt att blogga och lägga upp bilder! Annars tror jag man kan få upp inlägg med mail på nåt vis men vet inte exakt hur tyvärr...

      Radera