Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 9 augusti 2012

Energyboost!

Precis kommit ur duschen efter kvällens promenad. Att man kan få så mycket energi av att göra av med energi :-) Jag måste erkänna att ljudboken är en morot för att jag ska ta mig ut, och det är verkligen perfekt att lyssna när jag går. Jag känner inte att jag har tid att läsa just nu, dagarna bara försvinner så att förena nytta med nöje och lyssna när jag går/cyklar är perfekt. Imorgon blir det hojjen till jobbet igen, det ska bli fint det. 

I övrigt har inte mycket hänt, har faktiskt inte ens en bild till dagens inlägg. Ser fram emot helg, verkar som det ska bli hyfsat väder och jag ser fram emot att umgås med min fina familj, grilla och bara vara. Tänkte även testa att göra en glass på vaniljvisp och krossad dajm. Har tänkt göra det flera gånger men det har inte blivit av och räknade jag ihop kalorierna och det var definitivt något man kan unna sig en fredag eller lördag om man gjort dagens motion. Jo, nu kom jag på att jag visst har en bild. Fick denna skickad till mig idag av R. Miss Surpuppa. 

 

1 kommentar:

  1. Åh jag är så sugen på att lyssna på ljudbok! Det verkar vara så himla praktiskt. Eller lära sig ett nytt språk via ljudbok.

    SvaraRadera