Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 8 augusti 2012

11 år ♥

Ja, elva år... Idag är det elva år sedan vi fann varandra. 17 år unga :-) Himla fina år, och även om ett förhållande såklart går upp och ner tycker jag det mest varit upp. Och tänk, under dessa 11 år har vi skapat det finaste som finns på denna jord. Mäktigt! 

Denna fina dag har vi firat med att inte träffas alls! Så kan man ju också göra, haha :-) Nä men Manchester United möter ju Barcelona på Ullevi idag och det är ju inte svårt att gissa vilka som är där. De fick inte biljetter först, men när andra vändan biljetter kom lyckades jag knipa 2 st åt dem. Ståplats, men ändå! De är ju där i alla fall. Jag har käkat middag med Carro idag. Hon passade båda barnen en stund då det blev ett glapp mellan att killarna skulle åka och jag skulle komma hem från jobbet. Men det hade gått finfint! Trevligt med lite sällskap, men trist att man inte kan sitta och kolla på teve ihop nu också. Fast det är ju mest sport överallt ändå. Jag tror jag slår på ett inspelat avsnitt av The Mentalist och njuter av 4o minuter Patrik Jane. 

Bjuder på en bild på Thea med favoritväskan. Hon hänger den på armen, vinkar hejdå och går ut i hallen. Jag gissar att hon härmar mig när jag går till jobbet! 


4 kommentarer:

  1. Chau chau bella! Så söt, på väg till jobbet! Men du, hur kunde han åka på fotboll..på er 11-årsdag!!Grymt besviken på R, hälsa honom det!
    Å andra sidan...din far har tillbringat en hel del bröllops och förlovningsdagar i ishallar och fotbollsläktare då jag suttit ensam hemma!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är så gullig :-)

    Haha, vi kan ju fira och mysa lite till helgen, men det är inte varje dag Manchester United är i stan så det var helt okej, tycker jag! Förstår att du fått spendera en hel del årsdagar ensam (eller i alla fall med mig hemma också, kanske?)

    SvaraRadera
  3. Grattis till er båda! Det här med å fira är nog väldigt olika, jag och Putte har missat vår bröllopsdag 4/6 ggr (båda två). Det brukar vara Myggan som påminner oss. Man kan fira 364 dagar till om året;)
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, Lotta. Kärleken ska man fira lite varje dag, inte mycket en dag.

      Radera