Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 18 oktober 2011

Ursäkta frånvaron

Det är inte med mening jag hållit mig borta. Satt och filade på ett inlägg igår kväll när Thea somnat. Tyvärr vaknade hon mitt i och bestämde sig för att inte somna om. På två timmar. Sånt som händer så det var bara att avbryta bloggandet. Man är ju van vid att få lite egentid på kvällen så det känns alltid konstigt när den försvinner sådär. Fördelen var att när hon väl somnade efter kl 22 sov hon till 07. Jag var uppe en gång och stoppade om henne för att hon vände och vred på sig, men hon vaknade aldrig då. Så gott har jag sovit i alla fall! 

Idag skulle jag och C på Me & I-party hos en av hennes vänner, men det blev tyvärr inställt pga att många hoppat av i sista stund så tillslut var vi bara 3 stycken kvar och då kommer inte säljaren, vilket är förståeligt. Jaja, det kommer väl fler tillfällen. Får en kväll hemma med älsklingstösen och det är inte fy skam det heller!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar