Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 22 oktober 2011

I get by with a little help from my friends

Fin lördag. Mysig morgon med frukost tillsammans, sedan fika hos Roberts föräldrar, hem och städade lite, käkade god middag och när barnet sov såg vi Unknown med Liam Neeson. Den var bra, jag gillar Neeson. Denna är lite i samma stil som Taken. Klurig, action och spänning!

Imorgon är det söndag. Robert ska iväg typ hela dagen pga innebandyn.. Kände mig lite matt inför det faktum att vara själv hela dagen. Men så insåg jag att man ju kan be om hjälp! Så imorn ska jag först träna, sen snabbt hem och duscha och sedan åka och hämta Theas farmor innan R ska dra iväg. Vi ska försöka börja organisera vår flytt lite så det blir ju perfekt att sätta igång imorn. Sen är de så gulliga att de bjuder mig på middag så slipper jag tänka på det oxå. Jo, jag tackar! Tycker det är underbart att ha folk som ställer upp så mkt runt omkring en. Tänk om jag haft mina föräldrar nära också. Då hade jag och Thea hängt med morfar varje fredag när han är ledig :-) Om man önskar tillräckligt hårt kanske det slår in?!

2 kommentarer:

  1. Det vet du gumman, ni är välkomna alla fredagar! :-)

    SvaraRadera
  2. Det är bra det! Vi ses ju nu på fredag!!

    SvaraRadera