Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 2 oktober 2011

En helt vanlig söndag

Ja, precis så har denna dag varit. Helt vanlig. Sov apdåligt, Thea vaknade 3 ggr inatt och skrek högre än när hon fick sin vaccination. Hon som aldrig skriker på natten. Gick upp vid åtta, storhandlade tidigt, åt lunch, gick en kort promenad. Sen åkte Robert och JP och spelade match. Thea somnade och sov över en timme (!!), jag sov också och tittade på The Mentalist son jag spelat in (sjukt spännande avsnitt, To Be Continued), när Snäckan vaknat gick vi till 39:an å drack kaffe. När R kom hem åt vi fläskpannkaka och försökte natta barn halva kvällen. Hon somnade tillslut och vi såg sista avsnittet Supernatural (plöjt 5 säsonger på 3 månader). Nu är det dags att sova, får se hur länge innan fisen blir orolig i sin säng. Har blåst upp luftmadrassen till R i Theas rum så han kan sova där om det blir jobbigt. Fortsätter detta i många nätter till kommer vi dock hjälpas åt såklart, så jag också kan lägga mig därinne och sova några timmar ostört. Imorn ska jag blogga bättre. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar