Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 26 oktober 2011

Onsdag

Ögonen går nästan i kors här, ändå envisas man med att hålla sig vaken. Ska strax krypa till kojs i alla fall. Denna dagen har varit fullspäckad, och riktigt rolig! Började med att Katarina, Ines, Inge och Sebastian kom på fika. Vi hade det jättetrevligt med mycket babbel och bus med barnen. Tänk att de blivit så stora, minns första föräldragruppsträffen efter att barnen fötts. De var så små, tror inte Thea var mer än 6 veckor. Tiden har verkligen sprungit iväg! 

Efter fikat somnade fisen som en sten, jag plockade undan lite hemma och när Robert kom hem från jobbet stack jag och Carro iväg för att träna Indoor Walking. Ja, jobbigt var det. Tog det rätt lugnt eftersom jag inte riktigt visste hur mycket jag skulle orka. Men det gick bra och nästa gång är det bara att pusha sig själv att köra hårdare! Gillade instruktören också, hon var väldigt bra! När jag kom hem hade Thea nyss vaknat. Lekdejten verkade ha tagit musten ur henne så hon sov i två timmar... Till middag blev det en lite annorlunda chili con carne. Creme Fraiche och gott bröd till. Nu har jag just skrattat åt veckans avsnitt av Grey's Anatomy och tänker som sagt strax bädda ner mig och ladda inför morgondagen med Simmis och besök hos svärföräldrarna. Gonatt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar