Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 24 oktober 2011

Outdoor Walking

Promenera var dagens melodi. Ljuvligt höstväder. Först blev det en timmes promenad med Katarina & Ines. Sedan hem en snabbis för att sedan följa med Carro & Valter till BVC. Även Katarina skulle dit samma tid så vi gick tillsammans. Fick sedan höra att alla i mammagruppen hade tid för en promenad och då kunde jag ju inte motstå. Det är svårt att få ihop en tid när alla kan, så jag kände att jag inte kunde låta detta tillfälle gå mig förbi. Vi gick en långpromenad så när vi väl kom hem på eftermiddag var jag helt slut. Har ju träningsvärk efter det hårda passet igår också, så det känns i vader, lår och rumpa just nu. Gött! Imorgon har jag inga planer. Tänker sova så länge prinsessan vill, leka & mysa, kanske gå ut en sväng och ta dagen som den kommer. Det är en av fördelarna med föräldraledigheten. Att ta det som det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar