Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 13 oktober 2011

Torsdag

Denna soliga men lite kyliga dag har gått i ett. Först Simmis, som är höjdpunkten på veckan för både mig och T. Hon är numera jätteglad i omklädningsrummet. Har fortfarande med bilbarnstolen, men jag tror inte den behövs längre. När jag lägger henne på golvet för att klä av och på bara skrattar hon och ser sig omkring. Idag satte jag henne i en sån där Bumbo-sitter och duschade av henne istället för att ha henne i famnen. Duschstrålarna är jätteroliga :-) 

Efter Simmis åkte vi hem och T sov faktiskt en liten stund (!!), sedan plockade vi upp Carro & Valter i centrum för att åka till Roberts föräldrar. De följde med idag och det var väldigt trevligt! Vi åt fisksoppa, pratade och vaggade ledsna bebisar :-) Nu är vi hemma, R tränar, T sover och jag tänkte ägna några minuter åt Tradera. Tänkte leta mössa och vantar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar