Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 13 oktober 2011

Egen tid

När Sabina var här igår började vi prata om Mañana, och som jag skrev för ett tag sedan är jag sjuuukt sugen på deras mat. Hon älskar tapas också, så vi bestämde att vi snart måste få till en dejt. Dessutom har de tydligen väldigt goda mojitos. Passionsfrukt och jordgubb låter ljuvligt! Kommer sent att glömma den goda passionsfruktsmojiton vi drack på Excet en varm sommarkväll. Yum! Ska även försöka komma iväg med Carro någon kväll för ett glas vin eller två. Det är vi definitivt värda!

 

2 kommentarer:

  1. Ja,det är ni! Själv är jag inte så förtjust i mojitos, men kan tänka mig ett glas rödvin, imorgon kväll innan jag somnar ca 22.00. Vintips: Paul Sapin, Merlot. Miljövänlig, 100% återvinningsbar flaska-och gott enl uppgift!Ska testas!

    SvaraRadera
  2. Oj, ska testas! Mojitos som är så gott :-)

    SvaraRadera