Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 23 oktober 2011

Söndag

Fick mycket gjort idag. Träning, herregud va jobbigt men åh så skönt efteråt. Svärmor packade ihop båda mina bokhyllor medan jag fick ordning på Theas kläder. Hon själv sov gott när vi grejade. Så nu har jag en hel låda med för små kläder och typ 10 papperskassar med böcker. Gött att vara igång! Nästa projekt blir nog tevebänken och köksprylar som sällan används. Även rensa bort glas och liknande som inte används. Mycket trevlig dag. Negativt att jag knappt hann se min gubbe, positivt att vi i alla fall kunde kolla på Pan Am tillsammans och hann mysa lite då.

Imorgon blir det promenad med Katarina och Ines. Hinner nog följa med Carro och Valter till BVC också, måste ändå till affären. I veckan ska det testas Indoor Walking för första gången, det ska bli väldigt intressant. Har hört att det är sjukt effektiv träning som bränner mycket fett! Lovar att blogga bättre imorgon. Puss å gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar